دانلود رمان pdf

دانلود رمان pdf

دانلود رمان pdf

دانلود رمان pdf

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ق.ظ

رمان در دنیای من هوا فقط تک نفره است

 رمان در دنیای من هوا فقط تک نفره است خلاصه: دانلود رمان در دنیای من هوا فقط تک نفره است . سایه ها خاطره نمی سازند، فقط گاهی میان خاطرات سرک می کشند و روی آن ها اثر می گذارند . بابا شده بود یک سایه ی مبهم وسط خاطرات بد من! راحت دور شده بود. آنقدر که دست هیچ کداممان به او نرسد ....به صندلی سفت ایستگاه تکیه ...


Image result for ‫رمان در دنیای من هوا فقط تک نفره است‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۱
مهسا نجاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی